Zadzwoń do nas: 16 677 00 79, 16 671 87 77

ul. św Jana 32, Przemyśl Mapa

Sty 7

Skargi na naszą przychodnię i postępowanie ze strony NFZ

Otrzymaliśmy już kilkanaście pism od NFZ, w których pacjenci skarżą się na to, że nie można się do nas dodzwonić. NFZ grozi nam karami pieniężnymi. Niestety nie wiemy, jaki cel mają takie skargi, zwłaszcza gdy dużo osób w Polsce ma problem z uzyskaniem jakiejkolwiek pomocy lekarskiej. A nasza przychodnia funkcjonuje jak przed pandemią i przyjmujemy pacjentów na miejscu. Otrzymujemy setki wiadomości i telefonów dziennie z prośbą o pomoc z całej Polski.

  • Czy jest to zwyczajna nieświadomość i brak odniesienia do rzeczywistej sytuacji w innych przychodniach i w Polsce – gdzie są wyłącznie teleporady?
  • Nasza przychodnia jest całkowicie otwarta dla pacjentów. Jednocześnie te osoby nie chcą korzystać z usług innych przychodni i się przepisać ‘do tych lepiej funkcjonujących’.
  • Czy może jest to złośliwość osób, którym nie podoba się nasze podejście i tradycyjne leczenie, tak jak przed pandemią?

Poniżej prezentujemy odpowiedź na pismo i nasze stanowisko do Narodowego Funduszu Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia:

Do naszej przychodni zwracają się pacjenci z całej Polski, którzy nie mogą uzyskać pomocy od swoich lekarzy. Przypadek z Łodzi to tylko jeden już z tysięcy, którzy zwracają się do nas o pomoc. Wielokrotnie spotykamy się z sygnałami pacjentów, że w ich przychodniach czas oczekiwania na teleporadę to 6-7 dni.

Dodatkowo chorzy są leczeni tylko zdalnie, bez możliwości zbadania. Na przykład osoby gorączkujące są bardzo często odsyłane na izbę przyjęć, czy na pogotowie. Pacjenci mają zlecone leki bez jakiegokolwiek badania, w tym często antybiotyki. Dotyczy to wszystkich pacjentów, chorych na COVID-19 i nie tylko.

Jesteśmy zdziwieni, że Narodowy Fundusz Zdrowia traktuje taką sytuację jako nowum. Podczas gdy taki stan rzeczy utrzymuje się w Polsce od marca 2020. Na przykład: Czy pacjenci z podejrzeniem zapalenia płuc mają oczekiwać w domu na pogorszenie stanu zdrowia, by finalnie trafić w ciężkim stanie do szpitala?

Jednocześnie przypominamy, że nasza przychodnia jest otwarta od 15.06.2020 i przyjmuje pacjentów również na miejscu. W zamian, niestety ze strony NFZ otrzymujemy regularnie skargi od pacjentów, którzy skarżą się na kolejki na połączenie telefonicznie w naszej przychodni.

Jesteśmy jedyną lub jedną z niewielu w Polsce, która przyjmuje pacjentów na miejscu, zmagamy się z tysiącami telefonów dziennie z prośbą o pomoc, w większości od pacjentów nienależących do naszej przychodni.

Ostatnio bardzo często jedynym miernikiem oceny pracy przychodni w Polsce przez NFZ stała się możliwość dodzwonienia się do placówki. Przez co nasza przychodnia w tym podejściu jest jedną z najgorszych. W takim przypadku jedynym rozsądnym rozwiązaniem problemu jest zamknięcie przychodni i przejście na tryb pracy całkowicie zdalnej, by spełnić te oczekiwania. Lub rozwiązanie umowy z NFZ raz na zawsze i przejście na tryb pracy komercyjnej. Strasząc nas karami, Narodowy Fundusz Zdrowia dąży do tego, by zamknąć jedną z ostatnich otwartych przychodni w Polsce.

Jeśli są problemy z dodzwonieniem się, przypominamy, że nasi pacjenci mają możliwość dojazdu do naszej przychodni (większość pacjentów mieszka w odległości do 10-15 minut jazdy samochodem) i otrzymać recepty, konsultacje medyczne i wszystkie usługi w ramach lekarza i pielęgniarki POZ, na miejscu, tego samego dnia.

Nasz apel o otwarcie przychodni umieściliśmy m.in. na portalu YouTube:

Z poważaniem,

Włodzimierz Bodnar

pediatra, specjalista chorób płuc NZOZ Optima

Komentarze (55)

Dodaj komentarz
  1. 8 marca 2021, 12:14
    Jestem pacjentem tej przychodni od wielu lat. Ostatni raz byłem u lekarza 2 marca 2020 r. I ponieważ minął trok, potrzebuję recepty, bo sie leki kończą. Zadzwoniłem o 11-tej, byłem 10 w kolejce, dość szybko byłem 5 w kolejce i tu jakby się czas zatrzymał, podobnie było przy kolejnych nieparzystych. W 46 minucie i 10 sekundzie stałem się pierwszy w kolejce. Ale po byciu tym pierwszym przez kolejne 16 minut i 19sekund system mnie rozłączył. Czyli od listopada trochę się zmieniło, dopiero po ponad godzinie czekania rozłącza. Odpowiedz
    • 8 marca 2021, 13:12
      Odpowiem sam sobie, spróbowałem o 12,47 zadzwonić jeszcze raz , zacząłem od nr 9 w kolejce, ale po około 18 minutach połączyłem się, zamówiłem receptę i po 20 minutach i 37 sek. załatwiłem swoją sprawę czyli receptę, mam mieć ją jutro. Odpowiedz
      • 9 marca 2021, 9:30
        Dlatego polecam nie pisać komentarzy w emocjach.!!!! My dzwoniliśmy w sprawie mojego Taty i udało się po 15 minutach. Konsultacja jeszcze tego samego dnia(ciężki stan COVID). Dziś mija 5 dzień i Tato czuje się dobrze. Ale to opiszę pod artykułem "LECZENIE COVID" Tylko się cieszyć że mamy jeszcze w Polsce TAKICH LEKARZY jak doktor BODNAR !!! Mam nadzieję że kiedyś historia rozliczy "biznesmenów". Odpowiedz
  2. 27 lutego 2021, 13:30
    Drogo Zespole Pracowników Przychodni, z całego serca proszę TRZYMAJCIE SIĘ - płynie do Was wdzięczność z całego kraju. Nie korzystałam z Waszych usług, ale sama Wasza OBECNOŚĆ i świadomość tego, że jesteście - przywraca Wiarę w ludzi, Nadzieję, poczucie Spokoju i iskierkę Radości - w tym chaosie jaki mamy obecnie na świecie. Odpowiedz
  3. 3 lutego 2021, 10:41
    Rezerwowane produkty Viregyt-K, 50 kapsułek (import - nierefundowany) 100 mg (dawka) dostępność: kilka sztuk Apteka Gemini, ul. Fieldorfa 10A/U14/U15, Warszawa 22 416 47 09 Odpowiedz
  4. 27 stycznia 2021, 18:57
    Panie Doktorze, te pisma z NFOZ-u to ich wymysł, skargi powinni przeslac jako załaczniki, wowczas mozna byloby im uwierzyc, a zapewne prawdziwych skarg NIE MAJĄ..... najlepiej, by sam covid ich zmusil do zazycia amantadyny, bo poszczepili sie uważając, ze są juz uodpornieni?! Odpowiedz
  5. 25 stycznia 2021, 23:40
    Myślę że w Wolnej Polsce - kiedy ta gangsterska grupa będzie siedziała w więzieniu - pan doktor będzie mógł stworzyć swoją prywatną, doskonałą klinikę. Bo to że służba zdrowia musi być prywatna (nie mylić z korporacyjną) pokazuje doskonale obecna sytuacja. Bez przegonienia stąd karteli farmatykowych nic się nie zmieni. A także bez rozbicia monopolu izb lekarskich po tych samych pieniądzach. Urzędnik, a właściwie jego korupcyjna działka, ma wyznaczać rozum i sumienie lekarza, który chce pomagać ludziom? Patrz ten Eichmann medyczny Niedzielski i jego banksterski przełożony. Odpowiedz
  6. 23 stycznia 2021, 12:49
    Tutaj chodzi o coś innego. Po co leczyć tylko NIEKTÓRYCH chorych tego wymagających sprawdzoną od lat amantadyną za 19 zł, skoro można zaszczepić WSZYSTKICH nie przetestowaną do końca szczepionką za 55-65 zł/1 dawkę? Albo jeszcze lepiej podawać nieskuteczny Remdesivir w cenie 10 tys zł/1 kurację. Odpowiedz
    • 25 stycznia 2021, 0:39
      Zadziwia mnie bezkrytyczna wiara inteligentnych, zdawałoby się, ludzi w każde słowo naukowca - bez refleksji, że tych "naukowców" ktoś opłaca. A im wyższa cena, tym droższy produkt - na przykład: sumienie. Odpowiedz
  7. 21 stycznia 2021, 1:39
    Lek powinien być dostępny dla chorych na covid19.Wskazaniem do zastosowania leku jest grypa więc dlaczego nie można go stosować przy covid 19.Pan doktor eksperymentalnie stosuje ten lek u chorych ratując im zdrowie i życie ..Jest to wystarczający argument żeby wszystkim ludziom pozwolić się leczyć amantadyną.Zamykanie im drogi do takiego leczenia jest nieludzkie.Przy przyjęciu szczepionki pacjent składa oświadczenie ,że dobrowolnie ją przyjmuje..Rozpoczynając leczenie amantadyną pacjent również może złożyć takie oświadczenie.Pozwólmy ludziom się leczyć sprawdzonym od wielu lat lekiem. Odpowiedz
  8. 18 stycznia 2021, 7:14
    Szanowni Internauci, proponuję i proszę, abyśmy nie pisali, że :"jesteśmy za Panem", lepiej jest napisać "wspieramy Pana". Wspieram Pana dr. Bodnara i współpracowników. Bądźcie silni i nie ustawajcie w pomaganiu ludziom. Kłaniam się. Odpowiedz
  9. 14 stycznia 2021, 11:53
    Wygląda na to, że mimo programów p. Jana Pospieszalskiego, p. Doroty Łosiewicz i kilku innych samodzielnie szukających prawdy dziennikarzy pan doktor Włodzimierz Bodnar musiał się poddać. Skuteczne wyleczenie ministra, posła i kilku setek/tysięcy zwykłych ludzi którzy skorzystali z porad Pana Doktora bezpośrednio, czy przez Internet (strona przychodni + forum) to zbyt mało by złamać zamurowany przez lata feudalny układ profesorsko-ordynatorski wsparty przez big farma. Jedna z niewielu przychodni lekarskich w kraju, która robi to co powinny robić wszystkie tzn. po rozpoznaniu problemu od maja 2020 jest fizycznie otwarta i leczy ludzi będzie leczyć tylko tych, którzy się do niej zapisali. Minister zdrowia nie potrafi w żaden sensowny sposób wytłumaczyć wzrostu (rok do roku) o 70 000 śmiertelności polaków w 2020 i niestety w znacznym procencie ta liczba powinna obciążać sumienia rządzących. Zdumiewa brak zainteresowania tematem całej klasy politycznej. Przy kilkuset ofiarach śmiertelnych dziennie i setkach miliardów kosztów na walkę z Covid dwie interpelacje poselskie i jedna konferencja prasowa w sejmie to stanowczo zbyt mało jak na wagę tematu. Odpowiedz
    • 14 stycznia 2021, 23:33
      Jerry, Pan doktor Bodnar nie poddał się. Zajmuje się tym, co najważniejsze: leczy chorych i pisze opracowanie naukowe. Szkoda energii i nerwów na przekonywanie urzędasów z rządu, pyszałkowatych i jednocześnie głupich profesorów - chyba ,często ludzi bez sumienia, bo jak mogą patrzeć na ciężko chorych, którym nie umieją pomóc, a nie zezwolą na podanie leku, o którym wszyscy wiemy, że ratuje chorych, bo niszczy koronawirusa. Twierdzenie, że nie ma dowodów naukowych na skuteczność amantadyny jest szczytem głupoty, bo oczywistym dowodem są wyleczeni amantadyną pacjenci doktora Bodnara i wielu innych lekarzy stosujących jego metodę. Pan doktor ma dokumentację tych wyleczeń. Takiego Horbana to nie interesuje, on obłudnie ogląda się na publikacje, a sam tyłka nie ruszy, żeby poprosić doktora Bodnara o jego dokumentację. Odpowiedz
      • 20 stycznia 2021, 13:21
        Powiedziałabym więcej: Horban zrobi wszystko, żeby zablokować działania Doktora Bodnara! Judasz też myślał tylko o sobie. I mógł sobie dale myśleć, tylko niechby odszedł od Jezusa. Podobnie Horban - niech sobie będzie butny, arogancki i odrażający, ale niechby zszedł nam wszystkim z oczu i z wysokiego stanowiska. Ale do tego trzeba mieć odwagę cywilną, a tę (jeśli ją w ogóle miał) zasypały srebrniki. Odpowiedz
    • 28 stycznia 2021, 21:58
      Brawo! Odpowiedz
    • 28 stycznia 2021, 22:00
      Brawo Odpowiedz
    • 28 stycznia 2021, 22:01
      Brawo Jerry23 Odpowiedz
  10. 12 stycznia 2021, 10:11
    Przyznam szczerze, że obawiam się, iż Pan doktor Bodnar pomagając ludziom w sposób inny, iż propagowany przez niektórych profesorów i nasze ministerstwo, może narazić się na ostracyzm w środowisku lekarskim. Niestety, ale ojcem sukcesu chce zostać każdy, a już szczególnie wtedy, kiedy wystarczy pod ten sukces się podpiąć, a nawet go sobie przywłaszczyć. Może być też tak, iż ministerstwo pieniądze i zgodę dało, ale nie oczekuje poparcia dla leczenia amantadyną. W końcu sukcesem ministerstwa ma być koniec pandemii na skutek szczepienia. Nikt nie lubi przyznawać się do swoich porażek. A czym, jak nie porażką byłoby zapewnienie właściwego leczenia, zamiast szczepienia czymś, co tak naprawdę nie wiadomo co przyniesie z czasem, i to za ogromne pieniądze? Odpowiedz
    • 12 stycznia 2021, 13:29
      Właśnie tego się obawiam, że mogą coś przekłamać, żeby zdeprecjonować odkrycie pana Doktora. Moim zdaniem wszystkie badania powinny być prowadzone z jego udziałem, ale widzimy, że decydentom zależy na sytuacji dokładnie odwrotnej. Odpowiedz
      • 12 stycznia 2021, 14:25
        Tu jest lekarz z USA, który spotkał się z podobnym "gorącym" przyjęciem jego metody leczenia przez środowiska medyczne. Pocieszające jest to, że są też inne metody leczenia, które mogą budzić nadzieje u tych, kto z jakichś powodów nie może stosować amantadyny. Do licha, jak tu nie brać pod uwagę tak zwanych "teorii spiskowych", jeśli zestawi się choćby takie fakty (w tym także traktowanie naszego Doktora Bodnara przez naszych rodzimych "zbawców narodu"): https://pubmedinfo.org/2020/04/05/hydroksychlorochina-czy-dziala-na-koronawirusa-dr-vladimir-zelenko/ (wiadomo, że czasami sposoby leczenia trzeba modyfikować w trakcie choroby, tak jak zrobił też Doktor Bodnar, będąc sam chorym) https://www.youtube.com/watch?v=xKcILjy0JDg https://biotechnologia.pl/farmacja/rekordowa-kara-dla-pfizer,3489 Jak ja mam zaufać producentowi, który notorycznie oszukuje i za nic ma ludzkie zdrowie i życie? Odpowiedz
      • 12 stycznia 2021, 19:03
        Może być też i tak, że te skargi do NFZ pisane są niby z powodu braku kontaktu telef., a tak naprawdę chodzi jedynie o to, aby stworzyć powody do kar i innych ingerencji w działalność przychodni. Dzisiaj trudno jest komukolwiek ufać, a już szczególnie tam, gdzie chodzi o olbrzymie pieniądze. Odpowiedz
        • 14 stycznia 2021, 5:33
          Nie mam nawet cienia wątpliwości, że tak jest, jak Pani napisała! To mógł być nawet anonim, lub "skarga" pisana pod dyktando przeciwników badań nad amantadyną na wysokich stołkach. Jestem pewna, że była to inspiracja z góry.
  11. 12 stycznia 2021, 9:57
    Osoba, która zaproponowała pisanie pism do NFZ, ale z pochwałami dla Przychodni, ma 100% rację. Pisanie komentarzy tutaj ma znaczenie, ale pokazanie NFZ itp., iż jest mnóstwo zadowolonych pacjentów będzie odpowiedzią na te wszystkie skargi. Proszę tylko pamiętać, że NFZ będzie zainteresowane tylko stanowiskiem pacjentów NFZ, a nie dowolnych. Odpowiedz
  12. 9 stycznia 2021, 21:05
    To jest normą jeśli chodzi o NFZ, tak działają urzędnicy którzy nie myślą logicznie i nie sprawdzają jak w praktyce funkcjonuje przychodnia. Jedyne co można robić to odbijać piłeczkę na ich stronę i uprzejmie odpowiadać z podawaniem liczb, statystyk , na koniec zadawać pytania jak oni widzą rozwiązanie sytuacji. A niezadowolony zawsze się trafi. Skargi powinny być składane na ministerstwo zdrowia oraz NFZ do kancelarii rady ministrów w związku z paraliżem opieki zdrowotnej w Polsce oraz brakiem wystarczającej ilości pielęgniarek i lekarzy w Polsce oraz niskimi wynagrodzeniami większości personelu pracującego na NFZ. Pozdrawiam kolegę Bodnara i życzę bardzo dużo cierpliwości. Odpowiedz
    • 12 stycznia 2021, 9:22
      Nie rozumiem, jak można być tak bezmyślnym. Czy tam "pracują" ludzie, którzy nie mają pojęcia o pracy przychodni? Nie wiedzą, że to właśnie odgórne decyzje spowodowały zapaść opieki zdrowotnej? Nie rozumieją, że właśnie najskuteczniejszy lekarz zawsze będzie najbardziej oblegany?To jest nie do uwierzenia, tak jakby istniały dwa oddzielne światy. Odpowiedz
  13. 9 stycznia 2021, 2:10
    Dla naszego wspólnego dobra niech wszyscy pacjenci , którzy uzyskali pomoc w przychodni piszą pisma i maile do NFZtu. Nie dajmy zdusić mądrego i dobrego człowieka. JEST PAN WIELKI PANIE DOKTORZE. Odpowiedz
    • 9 stycznia 2021, 14:33
      Bardzo dobry pomysł. Skoro NFZ ma mało zajęcia i przysyłają do jedynego lekarza w Polsce takie świństwo, to powinni zając się tymi zadowolonymi z obsługi. Ciekawe czy przeczytają wszystkie i wyślą do Doktora nagrodę pieniężną, dla najlepszej przychodni w Polsce.? Odpowiedz
  14. 8 stycznia 2021, 23:25
    Skoro jest to jedyna (lub jedna z bardzo nielicznych w Polsce) przychodnia, która traktuje pacjenta jak człowieka, a nie jak zbędny przedmiot, to trudno się dziwić, że dzwonią ludzie z całej Polski. To natomiast powoduje, że trudno się dodzwonić. Ale można! Tylko idiota może mieć pretensje do przychodni, że trudno się do niej dodzwonić, bo skutecznie leczy. A listy do NFZ moim zdaniem to jest jeszcze jeden ze sposobów utrudniania życia Panu Doktorowi pod dyktando osób, którym nie w smak jest jego sukces w leczeniu. Śmieszne, głupie i prymitywne. Chciałabym spojrzeć w oczy takim autorom listów, to muszą być wybitnie interesujący osobnicy. Odpowiedz
  15. 8 stycznia 2021, 21:12
    Pytanie do MODERATORA strony : Dlaczego zostały usunięte filmy - wywiady z Panem dr Bodnarem ??????? Odpowiedz
    • 8 stycznia 2021, 23:28
      Nieeee! Nie zostały usunięte, tylko są zebrane w oddzielnej zakładce: "Wywiady w mediach" - proszę sprawdzić u samej góry. U mnie są wszystkie :-) Odpowiedz
      • 10 stycznia 2021, 8:33
        Dzięki - Zawiesił się komputer i nie chciało się otworzyć. Odpowiedz
  16. 8 stycznia 2021, 20:06
    Ja rozumiem, że zawsze był socjalizm i jest i na zawsze będzie. Dodzwonienie się do różnych podmiotów leczniczych jest trudne, ale nie niemożliwe. Trzeba docenić to, że przychodnia jest otwarta. Jeśli się komuś coś nie podoba, to niech sobie radzi sam. Najwyżej porzóćcie NFZ i przejćcie na komercję. Jeśli ktoś będzie u was chciał zostać, to niech płaci, wtedy doceni, co miał wcześniej. Mam jeszcze pomysł, żeby znaleźli się detektywi, którzy ustalą, kto to robi takie świństwa Odpowiedz
  17. 8 stycznia 2021, 19:36
    Do pacjentow Pana Doktora: Moze czas zaczac wysylac listy do NFZ z podziekowaniami i wyrazami wdziecznosci dla pracy Pana Doktora Bodnara i przychodni Optima? Odpowiedz
  18. 8 stycznia 2021, 18:14
    Na stronie pacjent.gov.pl jest rada dla pacjentów - jeśli opisane tam objawy coronawirusa, skontaktuj się TELEFONICZNIE z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej Na szczęście objawów nie miałem, ale potrzebując receptę, dzwoniłem , ale się nie dodzwoniłem skargi nie pisałem, ale skoro przychodnia na faceboku prosiła o opinie, opisałem to moje dzwonienie, około 110 minut w kolejce , i trzy razy urwał się kontakt gdy byłem pierwszy w kolejce. Jestem pacjentem od wielu lat , i do 28 grudnia 2020 r. byłem przekonany iż w każdy dzień roboczy mogę liczyć na kontakt z moją przychodnią, teraz już taki pewny nie jestem. A teraz mamy system w którym pacjent ma przede wszystkim dzwonić do swojego lekarza POZ. Odpowiedz
    • 8 stycznia 2021, 19:30
      Jest Pan w swietnej sytuacji. W razie potrzeby moze sie Pan udac osobiscie do przychodni. Osoby z innych miast bedace w ciezkim stanie i szukajace pomocy u Pana Doktora niestety takiej mozliwosci nie maja. Prosze to przemyslec. Odpowiedz
      • 8 stycznia 2021, 20:56
        Pani czegoś nie zrozumiała. Pacjent który ma objawy podobne do tych covidowych nie może udać się osobiście do żadnej placówki, bez konsultacji telefonicznie z lekarzem, teraz ma to być kontakt z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, a potem ewentualnie udawać się osobiście tam gdzie on zaleci. .To jest po to by zapewnić bezpieczeństwo innym ludziom, w tym lekarzowi i innemu personelowi medycznemu . Więc telefon musi umożliwiać kontakt . z lekarzem rodzinnym / to nie jest mój kaprys, ale wymóg obecnych przepisów prawa/, a tak się składa iż ja tam mam takiego lekarza od lat, a mieszkam 20 km od przychodni. A sprawę działającego sprawnie telefonu dla innych niż pacjenci tej przychodni POZ , da się rozwiązać . Odpowiedz
        • 8 stycznia 2021, 22:33
          Szanowny Panie Ryszardzie, Pan też dobrze nie zrozumiał tego, że Przychodnia OPTIMA jest otwarta i przyjmuje wszystkich pacjentów bez konieczności wcześniejszego telefonowania. Pan doktor Bodnar przyjmuje pacjentów z objawami Covid-19 i leczy ich skutecznie
        • 9 stycznia 2021, 9:09
          Jak rozumiem "Krzysztof: to ktoś z administracji, szkoda , że mimo wszystko anonim. Ja zrozumiałem wszystko, ale ten podpowiadasz nie zrozumiał. Ja nie potrzebowałem kontaktu bezpośredniego z lekarzem, ja potrzebowałem recepty. Zamiast takich ''rad" może lepiej doprowadzić do sytuacji umożliwiającej kontakt pacjenta ze swoja przychodnią POZ w takiej formie w jakiej pacjent chce. Przypomnę też iż władze odpowiedzialne za obecną sytuację epidemiologiczną wręcz nakazują unikanie bezpośrednich kontaktów, gdy sprawę można załatwić zdalnie. . Skoro istnieje ciągle rejestracja telefoniczna, to dlaczego w moim przypadku była nie dostępna ? Kiedyś nie było takiego problemu, bo można było wstępnie rejestrować się przez internet, potem ktoś z przychodni oddzwaniał potwierdzając proponowany termin, lub proponując inny wolny. Mam jechać 20 km by się dowiedzieć, że np. w tym dniu mój lekarz nie da rady mnie przyjąć ? To może zlikwidujcie telefonu i nie będzie skarg. Ja wiem o czym piszę, więc proszę o bardziej przemyślane porady.
        • 9 stycznia 2021, 13:56
          Panie Ryszardzie, nie mam związku z przychodnią OPTIMA, o działaniu doktora Bodnara dowiedziałem się na początku grudnia. Pan, pisząc: "Pacjent, którzy ma objawy podobne do tych covidowych nie może udać się osobiście do żadnej placówki, bez konsultacji telefonicznie z lekarzem...", napisał nieprawdę przez użycie wyrazów "do żadnej placówki". Do przychodni doktora Bodnara może bezpośrednio przyjść każdy pacjent, również taki,który ma objawy zakażenia koronawirusem. Proszę obejrzeć film "Otwórzmy przychodnie". Proszę nie postrzegać rzeczywistości tylko z perspektywy Pańskich trudności z dodzwonieniem się do swego lekarza i często niedorzecznych przepisów.
        • 9 stycznia 2021, 19:25
          Panie Krzysztofie zalecenia władz sanitarnych są po to by się do nich stosować. Są pod poniższym linkiem, radzę doczytać. https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/podejrzewasz-ze-masz-koronawirusa Pan doktor Bodnar w tym wątku prosił o opinię pacjentów, więc ją wyraziłem , sam się przekonałem iż nie tyle nie da się dodzwonić, ile źle funkcjonuje tam system infolinii, jeśli kogoś to interesuje opisałem to w identycznym wątku na faceboku. Zresztą w tym feralnym dniu napisałem do przychodni przez messengera, mimo upływu 2 tygodni nikt się nie odezwał , jak tam widać ktoś umieszcza kolejne posty , więc gdyby rzeczywiście chodziło o opinie, to dało by radę do mnie się odezwać, nie występuję pod pseudonimem, więc mogli sprawdzić czy jestem ich pacjentem,.. . Chodzenie gdziekolwiek bez konsultacji w lekarzem POZ jest nie odpowiedzialne, bo można narazić kogoś na zakażenie , także lekarza czy inny personel. A ja nie byłem chory , potrzebowałem jedynie recepty na jeden lek nawet nie refundowany, ale na receptę. To gdzie miałem w tej sprawie dzwonić ? Obecne prawo pozwala wystawiać recepty zdalnie na stale potrzebne leki, jak w moim przypadku . Bo to jest w czasach pandemii bezpieczniejsze i prostsze , po to są e-recepty .
        • 20 stycznia 2021, 1:12
          Mój tato nie był covidowy a raz karetka do niego nie przyjechała mimo 40 stopniowej gorączki bo "nie mieli lekarza" kazali go przywieźć na dyżur ( ciekaee czym i jak ) a wtedy jeszcze nie były przychodnie pozamykane i jeszcze pandemii nie ogłoszono. Potem za jakiś czas był "badany" zdalnie i zdalnie mu diagnozowano brak zapalenia płuc....nie żyje bo nie otrzymał antybiotyku czyli leczenia. To jest dla nas tragedia i poczucie krzywdy, bo zabili człowieka który dawniej innym życie ratował a mnie najbliższą osobę i nikt za to nie odpowiada Pan i tak miał szczęście bo mógł Pan iść do swojej przychodni, która się nie zabunkrowała przed pacjentami a Dr Bodnar pomaga pacjentom nawet tutaj i nawet nie swoim , 110 min oczekiwania na połączenie to nie jest tak wiele, ja do swojej przychodni wydzwaniałam 5 dni i się nie dodzwoniłam , tak to wygląda u nas
  19. 8 stycznia 2021, 13:01
    Bardzo proszę wszystkich zwolenników dr W. Bodnara o wspieranie go mentalne a także finansowe, aby przebił się przez mur biurokratycznych profesorów, przeciwników leczenia amantadyną, chorych i umierających na covid-19. Dr W. Bodnar jest współczesnym "ZNACHOREM KOSIBĄ" z powieści "ZNACHOR" który wszelkimi dostępnymi narzędziami i środkami ratował życie ludzkie, co było dla niego najważniejszym i najwyższym celem. Chociaż to fikcja literacka, jakże przestaje do obecnej rzeczywistości, współczesnego (dr Wilczura). Odpowiedz
  20. 8 stycznia 2021, 8:17
    Może już czas, abyście zrozumieli, że to jest globalna WOJNA? Niech Was nie zmyli to, że na ulicy nie ma czołgów, a w kranach jest ciepła woda... To już nie jest walka o pieniądz i dobra, mają tego tyle, że już coraz trudniej to ukryć (mniej niż 1% populacji posiada ponad 56% bogactw całego świata) - to walka o ścisłą kontrolę każdego człowieka /niewolnika/ na tej ziemi. Przy czym zacząć należy od tego, że jest nas za dużo! - muszą "zredukować" liczebność populacji. Cyfryzacja (komputeryzacja, gsm, internet, media) bardzo ułatwiły i przyspieszyły ten plan realizować. Odpowiedz
    • 20 stycznia 2021, 1:13
      Nie jest nas za dużo, tylko chcemy też godziwie żyć a to już im się nie podoba bo musieli by się podzielić tymi zasobami które zagarnęli na ziemi. Odpowiedz
  21. 7 stycznia 2021, 23:58
    Kontrakt NFZ obejmuje udzielanie porad w przychodni . W kontrakcie nie ma żadnego obowiązku zapewnienia łączności z wszystkimi pacjentami jednocześnie . Zagrywka NFZ pod publiczkę .Jeśli cała Polska dzwoni do przychodni no to chyba oczywiste , że niemożna się dodzwonić . Odpowiedz
  22. 7 stycznia 2021, 21:10
    Przydałby się system komputerowy, który dawałby pierwszeństwo dodzwonienia się zarejestrowanym numerom pacjentów przychodni. Ale czy to zadziała, to nie wiem .... :) Odpowiedz
  23. 7 stycznia 2021, 19:18
    po prostu kpina..NFZ niech zacznie doceniać naszych mądrych ludzi i do tego odważnych takich jak doktor W. Bodnar. Myślę, że wkrótce i te osoby mogą stać się ofiarami Covid 19..i co wówczas zrobicie? Polsko obudź się i wypromuj naszego wybitnego i mądrego Polaka - lekarza, ..tak cudownego specjalistę i profesjonalistę w każdym calu, czowieka ktory leczy po to aby wyleczyć, pomaga po to aby uratowac ludzkie życie, a nie po to aby otrzymać dużą forsę. Przecież nasze życie jest takie krótkie więc doceniajmy to co mamy i walczmy o nasze dobro i zdrowie. Doktor Bodnar to człowiek godny naśladowania i wzór dla innych lekarzy. Odpowiedz
    • 8 stycznia 2021, 12:12
      Brawo, brawo Pani Soniu i WIELKIE uznanie dla P. DOKTORA W.BODNARA za stosunek do swojej odpowiedzialnej pracy. Odpowiedz
  24. 7 stycznia 2021, 18:48
    poświecić tylko 10 minut na tele -poradę , w godzinie jest tylko 6 tele-porad przez dobę 144 tele -porady, w miesiącu 4464 tele -porady , w roku 53568 tele -porad a Doctor Bodnar jest jeden , gdzie jest reszta personelu medycznego w Polsce .? Odpowiedz
  25. 7 stycznia 2021, 18:35
    To jest efekt zawiści za bycie prawym człowiekiem i wybitnym lekarzem, mającym odwagę mówić prawdę i otwarcie przeciwstawiać się kłamstwu. Odpowiedz
  26. 7 stycznia 2021, 16:25
    Ciekawe czy to metoda koncernów i ich trolli na uwalenie konkurencji, cudzymi rękami NFZ, które musi reagować. Brudny PR, brudny aktywizm. Odpowiedz
    • 8 stycznia 2021, 17:32
      Też tak sądzę że ktoś zza węgła doktorowi Bodnarowi "szyje buty". Ale proszę się nie poddawać. pacjenci są za Panem Odpowiedz
  27. 7 stycznia 2021, 15:41
    Odpowiedzią może być tylko ilość obsłużonych pacjentów dziennie z podziałem na porady na miejscu i tele w stosunku do czynnego personelu. Już sama potwierdzona liczba wyleczeń Covid powinna być miażdżąca. Odwrotna Promocja Polska czyli nagłaśnianie przez grożenie sankcjami - to chyba taka nasza specjalność, zwłaszcza ostatnio (patrz: "aferka" z WUM i aktorami "promującymi" szczepionkę). Odpowiedz
    • 7 stycznia 2021, 15:47
      To jeszcze raz ja, Jarząbek: gdzie mam się poskarżyć, że nie mogę się dodzwonić do audycji Kuby Strzyczkowskiego w Radio 357 bo ciągle zajęte? Paradoksalnie chyba właśnie do Radiokomitetu. :) Odpowiedz
      • 13 marca 2021, 19:00
        Hahahaha, super! byl taki ktos, kogo nie zastapi nikt.... Odpowiedz

Dodaj komentarz